15
Ιαν
“Ποιο είναι το μέλλον για το εμπόριο φρέσκων προϊόντων; “Αυτό είναι ένα από τα βασικά ερωτήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η βιομηχανία. Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποστήριξης Fruit Logistica από τις 7 έως τις 9 Φεβρουαρίου 2018 παρουσιάζει και συζητά απαντήσεις, καινοτόμες λύσεις και τρέχουσες τάσεις. η διεθνής εμπορική έκθεση φρέσκων προϊόντων θα ερμηνευθεί ταυτόχρονα στα γερμανικά, αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά και ισπανικά.
Τα επιλεγμένα συμβάντα περιγράφονται παρακάτω. Μια λεπτομερής επισκόπηση του προγράμματος διατίθεται στο πλαίσιο των συμβάντων στην ιστοσελίδα Fruit Logistica
Η Fruit Logistica το 2018 ξεκινά για άλλη μια φορά με το Fruitnet World of Fresh Ideas. Οι καινοτομίες και τα στιγμιότυπα από όλα τα επίπεδα της αλυσίδας αξίας θα παρουσιαστούν σε μια εκπομπή πολυμέσων την προηγούμενη ημέρα της εμπορικής έκθεσης. Οι υψηλού επιπέδου ειδικοί από τους κλάδους παραγωγής, μεταφοράς, εφοδιαστικής, εμπορίου και λιανικού εμπορίου θα είναι σε ετοιμότητα για να συζητήσουν τις τάσεις και τις λύσεις στην παγκόσμια αγορά φρέσκων προϊόντων.
(Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2018, 13:30 – 18:30, Saal Berlin, Χώρος 7.3, κόστος συμμετοχής: €112)
Το διεθνές φρούριο συμπόσιο θα διεξαχθεί επίσης την ημέρα πριν από την εμπορική έκθεση. Αυτό το διεθνές επιστημονικό συνέδριο επικεντρώνεται στην απόδοση του νερού στην αλυσίδα αξίας των νωπών προϊόντων – από την παραγωγή μέχρι το σημείο πώλησης. Με 40 επιστημονικές παρουσιάσεις, το FRUTIC Symposium προσφέρει μια ιδανική πλατφόρμα για συζητήσεις και ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ εμπειρογνωμόνων από την ερευνητική κοινότητα και τον τομέα των νωπών προϊόντων. Οι επιστήμονες θα παρουσιάσουν επίσης τα θέματα τους στο Φόρουμ Φρέσκων Προϊόντων και στο Εργαστήριο Μελλοντικών Εργασιών για τις εναπομένουσες μέρες του εμπορίου Fruit Logistica days.d
(Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2018, 8:30 –18:00, CityCube Berlin, rooms M1-3, κόστος συμμετοχής: €280)
Το Future Lab εξετάζει αύριο: Ποια προϊόντα θα βελτιώσουν το φάσμα προϊόντων; Τι νέο υπάρχει στην παραγωγή; Οι εμπορικοί επισκέπτες θα βρουν απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα σε εκδηλώσεις όπως “Νέες ποικιλίες βερίκοκου – τελικά σχήμα για μεγάλη απόσταση”, “Ahoy – το αυτόνομο πλοίο χωρίς εκπομπές” και “Drop for drop – μικρά σταγονίδια με εξαιρετικό αποτέλεσμα”.
(Χώρος 26, το κόστος συμμετόχής περιλαμβάνεται στο κόστος εισόδου)
Ο Logistics Hub προσφέρει και πάλι πληροφορίες και απαντήσεις τόσο για επαγγελματίες logistics όσο και για αρχάριους. Ένα εξαιρετικά πολύπλοκο θέμα, η εφοδιαστική προσφέρει πολλούς μοχλούς για την ποιότητα και τη βελτιστοποίηση του κόστους, για παράδειγμα στη σύνοδο «Κατανόηση του κόστους εφοδιαστικής». Άλλα θέματα περιλαμβάνουν τις “τάσεις Airfreight” και “Θερμοκρασία και αιθυλένιο”.
(Χώρος 26, το κόστος συμμετόχής περιλαμβάνεται στο κόστος εισόδου)
Η σύνοδος “Παραδοσιακά PR ή κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης;” στο Fresh Produce Forum απαντά στην ερώτηση σχετικά με τον σωστό τρόπο επικοινωνίας, τόσο στο πλαίσιο της αλυσίδας προστιθέμενης αξίας όσο και με τους καταναλωτές. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης ανάλυση της αγοράς πεπονιού: “Η παγκόσμια αγορά πεπονιών: ευκαιρίες για ανάπτυξη” και διεθνείς επιστήμονες παρουσιάζουν “Νέες ποικιλίες για νέα κλίματα”.
(Χώρος B/CityCube Berlin, το κόστος συμμετόχής περιλαμβάνεται στο κόστος εισόδου)
Χωρίς τη σωστή τεχνολογία, ακόμη και το καλύτερο προϊόν μπορεί να αξίζει μόνο το μισό στο τέλος. Το Tech Stage είναι ένας τόπος όπου πολλοί εκθέτες παρουσιάζουν ενδιαφέρουσες λύσεις, όπως “Το ψηφιακό μέρισμα – τα μεγάλα δεδομένα θα αποφέρουν μεγάλα αποτελέσματα για τη βιομηχανία τροφίμων”, “Fruit Trading 4.0 – από λογισμικό ERP μέχρι τεχνητή νοημοσύνη” και “Interko – πρωτοπόρος επαναστατικής ωρίμανσης φρούτων τεχνολογία”.